Jobb, mint tintával papírra vetni. ;-)

Riasztó riasztó

2008/09/17. - írta: kekecke

Na, úgy látom, hogy valamikor nagyon nagy bűnt követhettem el - saját meglátásom szerint folyamatosan bűnöket követek el... -, mert az éjszakám megint igen érdekes telt...

Mostanában nagyon kialvatlan vagyok. Hogy ez egészségügyi okok, pszichés okok vagy mi egyéb miatt van, most nem firtatom. Lényeg a lényeg, hogy lassan már a tyúkokkal fexem. Ez történt tegnap este is, rekord korán feküdtem le - fél kilenckor, anyám! - és éjjel 1.23-kor arra ébredtem, hogy visít a házam falán a riasztó, a kutya ugat, remek volt.

Az csak egy dolog, hogy nem voltam képes semmilyen módon kikapcsolni a riasztót, de elég érdekes - és riasztó - volt a tény, hogy egyetlenegy szomszédom sem dugta ki az orrát a zuhogó esőben, hogy "mégis, mi a fene történik a szomszédban?!". Van pánikkapcsoló a riasztón, elvileg ezzel jelezhetném, ha támadás ér. Ezek után ugyan ki figyelne rá?!

Folyamatosan hívtam a riasztó szerelőjét, naná, hogy nem vette fel. Én már félőrült voltam az aggodalomtól és az idegességtől, mert semmit nem tudtam tenni, a sziréna meg csak agypépesítően vijjogott.

Egyetlenegy dolgot tehettem: szanaszét szedtem a riasztó dobozát, minden mozdíthatót kiszedtem belőle, a vezetékeket szétvágtam. De még így is vijjogott... Na, ezért mondom, hogy valami igen nagy bűnt követhettem el, hogy mostanában folyamatos kellemetlenségek érnek...

Még valamit ki tudtam cibálni belőle, mert egyszer csak elhallgatott. Ez persze azzal járt, hogy most nem tudom üzemeltetni a kapuautomatikákat távirányítóval, de ez legyen a legkevesebb. Kíváncsi vagyok, hogy a szerelő mit mer majd ezért elkérni tőlem szerelési díjként... (igen moslék módon végeztem ki az agyát a riasztónak, na).

Címkék: ezmegaz
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szepkiselet.blog.hu/api/trackback/id/tr40667388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dex.ion 2008.09.19. 09:40:14

aszitted elhallgat, ha elvágod a vezetékeket? te sose nézel amerikai filmeket?:)

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2008.09.19. 11:50:43

dex.ion: hááát, abban az idegállapotban, éjszaka nem igazán gondoltam az amerikai filmekre. De tény, hogy nem értettem, hogy miért nem hallgat még el..?
Ja, és slusszpoén: a telefonom sem működik azóta. Valószínűleg azt is elvágtam, de persze összerakni már nem tudom. Ma délután jön a májsztró, remélem, kihúz a szarból és nem is kér majd érte sokat...
süti beállítások módosítása