Jobb, mint tintával papírra vetni. ;-)

Nemzetiségi kocsmáros

2009/07/20. - írta: kekecke

Történt nemrégiben, hogy egy megbeszélésre voltam hivatalos egy kocsmába, melynek úri módon kertje is volt. Volt ott kikötve egy aprócska termetű kutyuska is, aki ugatott néha, meg remegett is (gondolom, a félelemtől, nem a hidegtől, lévén kánikula).

A megbeszélés után mindenképpen oda akartam menni a kiskutyához, merthogy betegesen imádom őket. De ismerem is őket, így óvatos voltam, mégiscsak tökidegen kutya.

Közelebbről megszemlélve sztafinak, vagy pitbullnak tűnt, még óvatosabb lettem. Azt láttam, hogy nagyon fiatal kutyus, de eléggé gorombának tűnt. Nem mentem hozzá közel, de leguggoltam, hogy ne féljen. Láttam, hogy félelmében morog, de időm nem volt túl sokat kommunikálni vele, mert kijött a gazdája - mint akkor kiderült, a pultoslányka, aki roma.

Az öltözete pont pultosnak megfelelő volt: miniszoknyva, körömcipő, fehér top. Megragadta a pórázt, amivel ki volt kötve a kerítéshez (így volt kábé 30 cm mozgástere a kutyusnak), és elmondta, hogy 10 hónapos a kutya, pitbull és nem barátságos. Ekkor fel is adtam a közeledésemet, eltávolodtam, menetben még megjegyeztem, hogy egy tíz hónapos kölyöknek nem kéne ennyire agresszívnek lennie...

A kutya valószínűleg a hangomat sem szerette, mert felugatott. Már háttal voltam, amikor a csaj feljajdult: a saját kölyökkutyája ugrott neki. Végigszántotta a körmével a leányzó combját, annyira felhergelte magát, hogy valakinek neki kellett ugrania, és a gazdi pont kéznél (lábnál) volt. Elég szerencsétlen helyzet, hiszen a kutya kikötve, jönnek-mennek az idegenek, mozgástér nuku, naná, hogy ideges volt! A csaj lábából ömlik a vér, a pillantásával meggyilkolt.

Utánamentem, megkérdeztem, hogy jól van-e. Láttam, hogy nem igazán. Mondtam neki, hogy nem szerencsés idegrendszerű a kutyája. Erre a cigánylány nagyon büszkén közölte, hogy ilyen a vérvonala a kutyának, már két hónaposan ilyen agresszív volt! Itt ledobta az agyam a láncot. Már nem is sajnáltam a vérző lábú csajt. Csak annyit jegyeztem meg, hogy az ő érdekében kívánom, hogy ez legyen a legnagyobb seb, amit a saját kutyájától kapott... Nem értette, hogy mit mondtam.

Persze, azóta is ferde szemmel néz rám, én tehetek róla, hogy csúnya lett a combja. Minek mentem oda a kutyájához...

És az ilyeneknek ilyen kutyájuk van. Aki mint tudjuk, a kisgyereket is kibelezte. És nem a kutya tehet róla! A gazda egy idióta. Sajnálom a kutyát, mert borítékolom, hogy lesz még vele - miatta - gond. És nem a gazdát nyírják majd ki, hanem a kutyát. Akit ilyenné nevelnek...

Címkék: ezmegaz
13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szepkiselet.blog.hu/api/trackback/id/tr21256726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spiccpork · http://paperback.blog.hu 2009.07.22. 10:19:18

ENgem támadott meg már kutya.CSak a szerencsén múlott,hogy nem lett belőle komoly bajom,komolyan,csak a szerencsén.Elkapott a rohadék egy pillanat alatt,pedig pórázon volt.A gazdája hiába rántotta vissza,addigra már késü volt. Az ö reakciójuks sem az volt,h. át kéne gondolni,hogy ez a kutya mennyire veszélyes,hanem,hogy én közeledtem rosszul hozzá.
Ezzel csak azt akarom mondani,hogy nagyon elvakultak tudnak lenni a gazdik ha a kis kedvencről van szó.Szerencséd,hogy nem kaptál te is.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.07.23. 10:46:42

Igazad van. Engem is támadott már meg kutya (a sajátom is, amikor meg akartam védeni egy nála sokkal nagyobb dögtől, de ez másik történet), így résen vagyok.
De az is igaz, hogy találkoztam nem is egy jóindulatú Staffordshire Terrierrel is. Nevelés kérdése az egész.
És nagyon jellemző a cigányokra az ilyen hozzáállás.

CID 2009.08.12. 14:05:51

Bazzeg még a kutyák sem szeretnek ( pedig ők aztán tudják ki a jó és rossz ember )

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.12. 15:34:17

@CID: üdvözöllek itt. Sajnos nem tudsz értelmezni, de sebaj. Sok gyakorlással javíthatsz.
Addig is: kellemes böngészést!

CID 2009.08.12. 16:05:08

Bocsesz. Ezt még akkor írtam, mikor nem olvastam a többi postodat, jobbulást.

krj 2009.08.13. 08:00:29

én csak azt nem értem, hogy miért fontos, hogy a pultoslány roma!!!???

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.13. 08:18:04

@krj: mert ha emléxel, a kisfiút felzabáló pittbulszerű kutya gazdái is azok voltak...

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2009.08.13. 11:58:34

@kekecke: nem értem, hogy miért kellett kiemelni azt, hogy a lány cigány! S akkor mi van, ha a kisfiút megölő kutya gazdái is azok voltak? Voltak azok a szibériai huskyk - így írják helyesen??? - ... ezek a kutyusok is megöltek 1 kisgyereket, s ott sem romák voltak a gazdik.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.13. 12:40:21

@EdinaEdina: azért, drága Edina, mert eddigi kutyás életem során (elég hosszúnak mondható, maradjunk annyiban, hogy munkavizsgáig vittem a kutyámat) még nem találkoztam pit- vagy stafi gazdával, aki az agresszivitást kereste volna a kutyában. Ja, azok nem romák voltak...

FwM / Arlene 2009.08.13. 15:49:38

Szánalmas, hogy azzal próbálod kutyás életedet igazolni, hogy "munkavizsgáig vitted" a kutyádat...

Hogy MERSZ ilyet leírni: "És az ilyeneknek ilyen kutyájuk van. Aki mint tudjuk, a kisgyereket is kibelezte."

Négy szóval van bajom két mondatodban: az "ilyeneknek", az "ilyen", a "mind tudjuk" (ez mondjuk két szó), és a "kibelezte".

Rögtön utána azt írod: "És nem a kutya tehet róla." Igen, itt látszik, hogy azért némi értelem pislákol benned, mert ez valóban igaz. Nem a kutya tehet róla. Akkor milyen jogon írsz "ilyen kutyáról"?

Azonnal felmerül a kérdés: "milyeneknek" van ilyen kutyájuk? Miért volt lényeges kiemelni a származását a lánynak? Kíváncsi volnék, ha egy szöszi tornacipős, magyar kislány lett volna Festetich vezetéknévvel, mivel magyaráznád a kutya vérmérsékletét... Nehogy válaszolj!

Fölényeskedő "mint tudjuk"-odat most figyelmen kívül hagyom.

"Kibelezte?" Van benned érzés? Egy cseppnyi/szemernyi? Képes voltál önállóan, szabad akaratodból, végiggondolva leírni, hogy egy kisgyereket "kibeleztek", "felzabáltak"? Mikor újraolvastad, akkor sem tűnt gusztustalannak, gerinctelennek, mocskosnak? Itt egy GYEREKRŐL van szó, ember, itt nem a kutya gazdáit, és legfőképpen nem a kutyát minősíted, itt a gyerekről beszélsz! Csapjál már a homlokodra (mielőtt más teszi meg...)

Kekecke, őszintén, miért állsz folyamatos harcban az élettel?

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.14. 08:39:36

@FuckupWithMarmalade: az ilyenek azok, akik státuszszimbólumként tartanak kutyát, minden hozzáértés nélkül. A kutya issza meg ennek a levét minden esetben végül.
Nem kell belemagyarázni semmit.
Az értelmezési problémádon nem én fogok segíteni. A gyűlölködéseden sem.
Ez az én blogom, nem tűröm, hogy ilyen hangnemben írj ide.
Ezt a hozzászólásodat még itt hagyom okulásul, lehetőséget adva a fejlődésre. Ha még egy ilyen lesz, kimoderállak.
Van mód és lehetőség a vitára, de amit te teszel, az csak fröcsögés.

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2009.08.14. 09:38:15

K.Annácska se roma, s mégis mennyi problémát okozott a kutyájával, Zeusszal, akit végül el is altattak ... pedig nem a kutya volta a hibás ..... (Ezt a témát kihegyezni romakérdéssé teljesen értelmetlen.)

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.14. 09:51:51

@EdinaEdina: róla is megvan a véleményem. De nem vele hozott össze a jósorsom.
süti beállítások módosítása