Jobb, mint tintával papírra vetni. ;-)

Év végi hajtás

2009/11/20. - írta: kekecke

Csak úgy kiírnám már magamból. Nehéz a helyzet mindenhol, nálunk is. A tulajdonos egy tapló, úgy bánik az emberekkel, mintha a személyes rabszolgái lennének, majd megsértődik-meglepődik, ha azok veszik a kalapjukat, mert ebből még ők sem kérnek. És mennyire irigylem a bátorságukat!

A cégnél, ahol dolgozom, elég nagy a fluktuáció. És ez zömmel a tulajdonos számlájára írható. Arra, ahogyan viselkedik, bánik az emberekkel - velem is, persze. Az egyszerű "mezei" munkatársak elvesztése persze nem gyötri meg annyira, mintha egy adminisztratív területen dolgozó hagyja ott. És most biza ez történt. Méghozzá a saját fegyverével támadt a kolléganőm a főnökünkre.

Tudvalévő, hogy ha valakit el akar távolítani a tulaj, akkor "természetesen" csak az utolsó pillanatban tudatja a mit sem sejtő dolgozóval a döntését, nehogy az elmenjen táppénzre, vagy egyéb turpisságon törje a fejét. Megtalálja az utódját, távollét alatt betanítattja, aztán jöhet a lapátdíj. És most az én tanult, okos kolléganőm ugyanígy tett. És nagyon irigylem a bátorságáért, a tartásáért. Csakhogy neki még nincs utódja, mivel távozása derült égből villámcsapásként érte a főnököt.

Ő is ráébresztett, hogy nem minden a pénz. Én már nagyon régóta - de egy fél éve már biztosan - nem érzem itt jól magam. A munkát továbbra is szeretem, de már nem csinálom olyan lelkesedéssel, mint korábban. Már csak a kötelességtudat tart itt leginkább. Én is mozgolódom persze, próbálok új helyet találni, de ez mostanság szinte lehetetetlen. Ezért inkább itt vagyok még mindig, holott utálom a légkört. Valami lökésre várok, azt hiszem.

És közben játszom a képmutatót, amit szintén utálok. Tudom, hogy a főnököm tudja, hogy én is elpályázom, azt is  tudom, hogy ő ezért büntetni akar engem. Pénzmegvonással. És azt hiszem, az lesz az a bizonyos utolsó csepp a pohárban.

De félek, hogy mi lesz velem. Diplomásként, speciális gyakorlattal, nem pályakezdőként (vagyis nem vagyok már bakfis) kinek fogok kelleni?

De akkor sem akarok megalkuvó lenni. Egyre kevésbbé tudok ugyanis tükörbe nézni...

Címkék: ezmegaz
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepkiselet.blog.hu/api/trackback/id/tr831539576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása