Jobb, mint tintával papírra vetni. ;-)

Emberi hülyeségek 2.

2012/04/21. - írta: kekecke

Előrebocsátom, tudom, hogy én vagyok a hibás. Már többször (és többen is) mondták nekem, hogy ne akarjak én mindig segíteni.

Lassan el kell hinnem, hogy igazuk lehet...

Történt épp tegnap, hogy felhívott egy "kedves" utas, aki hamarosan utazna, hogy rossz név van a foglalásban. A foglalás még a télen történt, hónapokkal ezelőtt, de csak most vette észre, az utazás előtt... Ja, persze. Na mindegy, látszott, hogy a hiba az ő készülékében volt, az AUTOFILL funkció bekapcsolva maradt, az első két utasnak ugyanazt a keresztnevet írta, ami csak azért gond, mert egyikük férfi. :-)

A szabály ilyenkor az, hogy nincs mit tenni, meg kell fizetni a borsos összeget a teljes névcseréért. De van kiskapu is, amit ki akartam neki nyitni, mert megsajnáltam (kisbabával utazott). Kértem engedélyt a felettesemtől, hogy az olcsóbbik verziót alkalmazhassam. Hozzá kell tennem, hogy keményen kellett győzködnöm, hogy engedélyezze. Végül megtette.

Visszatértem az utasomhoz, és lelkendezve mondtam neki, hogy lám, milyen jó fej vagyok, nem kell a teljes összeget megfizetnie, csak a közel egytized részét. Jó, nem? Erre a brit picsa minősíthetetlen stílusban kezdett el velem vitatkozni, hogy ő ugyan egy fillért sem, mert nem az ő hibája, hanem a rendszeré. Hát hogyne. Villámgyors informatikai tanácsadásban részesítettem (autofill), de nem érdekelte. Ekkor már én sem voltam annyira barátságos, és felhívtam a figyelmét arra, hogy én éppen szívességet kívánok tenni neki, tehát jó volna, ha visszavenne az arcából.

Azonnal a főnökömmel akart beszélni. Ezen annyira elképedtem, hogy még egyszer utoljára próbáltam felvilágosítani, hogy éppen most puskázza el annak a lehetőségét, hogy adminisztrációs díjért kijavíthassuk a nevet a foglalásban, ellenkező esetben a több, mint tízszeresét kell kifizetnie. Nem érdekelte, menedzsert akart. Hát akkor hadd szóljon!

Átpasszoltam a hívást a főnöknek, gyorsan vázoltam a szitut, és kértem, hogy most már ő ne engedjen. A főnök átvette, hosszasan vitatkozott a nővel, majd azzal zárta a beszélgetést, hogy elveszítette a lehetőségét az adminisztrációs költségen való névjavításra, fizessen teljes díjat vagy vegyen új jegyet. És utoljára még beírta a foglalásba, hogy ha a nő újra hívna, senki ne merje admin. költségen megcsinálni, csak teljes díjon! Nagyon helyes.

A nő naná, hogy nem hagyta annyiban (visszakerestem egy kicsit később), újra telefonált, de a bejegyzésnek köszönhetően azt a választ kapta, hogy bocsika, de tehetetlenek vagyunk... :-)

Saját véleményem: marhára megérdemelte. És úgy tűnik, én is. A saját időmet raboltam, ha nem akartam volna segíteni, csak felolvasom neki az ÁSZF vonatkozó részét, két perc alatt letudom, és jól van. Ez meg így kábé 10 percembe és nem kevés bosszúságomba került.

Tanulság: ne segítsünk?

Címkék: ezmegaz
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepkiselet.blog.hu/api/trackback/id/tr84464309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása