Jobb, mint tintával papírra vetni. ;-)

Haldokló Dinoszaurusz - avagy hogy tud a T-HOME még életben maradni?????!!!

2015/03/06. - írta: kekecke

Most már kezdek elég biztos lenni abban, hogy a homlokomra kéne tetováltatni azt a bizonyos B betűt... (B, mint balek a gyengébbek kedvéért).

A hét elején a fent említett cégcsoport egy kedves munkatársa megkapó üzenetet hagyott az otthoni üzirözinken, hogy milyen jó ajánlata van számunkra, amivel csökkenthetjük a havidíjat, mert olyanhűségesügyfelükvagyunkmármilyenrégóta... Hagyott egy számot, amin hívjuk vissza, ha úgy gondoljuk... Úgy gondoltuk. Visszahívtam, elmesélte, hogy jajj, de jó lesz nekünk, ha analóg telefonról váltunk digitálisra.

Elmesélte, hogy küldenek egy eszközt, roppant egyszerű a bekötése, és hipp-hopp jobb lesz a telefonvonal és az internet minősége is. Mivel az internettel van gond, és másik díjcsomagra váltás nem lehetséges (a T-HOME oldaláról, technikai okok miatt), gondoltam, miért ne..?

A megrendelést rögzítették, az egész csevej végig kellemes hangulatú volt. Majd tegnap a futár meg is hozta az eszközt, de túl fáradt lévén nem bontottam ki csak ma, és látom ám, hogy ez nem fog működni. Gondoltam, sebaj, van egy zseniális barátom, aki hipp-hopp megoldja nekem (Janika, innen is csókoltatlak). Tovább olvasva a gyorstelepítési útmutatót feltűnt, hogy ez az eszköz feltételezi, hogy a telefon csatlakozója és a számítógép fizikailag egy helyiségben vannak. Hát, tévedtél barátom! Ahhoz, hogy ez az eszköz bekötésre kerüljön és működjön millió meg egy kábel, vezeték szükséges.

Na most: a ház néhány éve pont azért lett felújítva, hogy a szabadon lévő kábelek, vezetékek eltűnjenek. Szépen - szakember által - be lettek húzva a falakba, a telefon vonala az egyik, az internet vonala egy másik falba. Csatlakozók lettek a falakba építve, hogy ne legyenek többé a szőnyeg alatt és a szerény mögött "tyúkbelek". Roppant idegesítőek, csúnyák, balesetveszélyesek voltak. Erre most ahhoz, hogy ez az izé működjön újra ezek kellenének, hogy egyszerre lehessen a telefon- és a számítógép vezetékeit bedugni. Hát nincs az az isten, hogy én újra vezetékeket kerülgessek!!!!

Így ezzel a lendülettel fogtam is a telefont, és hívom azt a számot (nem, nem a 1412-őt!), ahol a kedves fiatalemberrel beszélgettem. Upsz, nincs vonal. Hoppá. Ezért mégis inkább a 1412-őt tárcsáztam, de ugye már mobilról... Hibabejelentés, gondolat megosztása arról, hogy biztos a digitalizálás miatt nincs telefon. Várakozás közben bőszen internetezek, ha már szabadnapos vagyok... A műszakis kolléga megerősített, hogy igen, ezért. Én elregélem neki, hogy anyám, én nem ilyen lovat akartam. Jó, akkor kapcsolja az ügyfélszolgálatost, mert ő csak hibával foglalkozik. Várakozás, hülye zene hallgatás, kapcsolás. Ismét elmesélem a gondomat, arrogáns pitcha a másik oldalon, sajnálkozik. Mondtam neki, hogy nem csak tukmálni kéne, hanem esetleg megkérdezni a műszaki, technikai (horribile dictu: lakberendezési) feltételeket a hőn szeretett és tisztelt fogyasztótól (elvégre belőlünk élnek, nem?). Mert ha előre tudom, hogy ezzel jár, nem kérem a digitalizálást. Sajnálkozás, ígérgetés, 72 órán belül visszaállítják. És természetesen a kieső időre nem kell fizetni. Ja, és csak hogy tudjam, 2015-től fokozatosan minden analóg telefonvonalat digitálisra cserélnek. Mondom, jó, majd akkora beiktatok egy újabb lakásfelújítást, de addig kérem vissza a régit. Kicsit megnyugodtam.

Majd egyszer csak azt veszem észre, hogy már net sincs. Anyád. Újabb telefon, már nem vagyok nyugodt. Kérdem, hogy mi az öreg isten haragjáért nem bírták egyszerre elvenni a két dolgot? És miért nem szóltak az első telefonomnál, hogy hahó, mindjárt net sem lesz! Újabb sajnálkozás, a műszakis kolléga konkrétan ki merte jelenteni (minden hívást rögzítünk ugyebár...), hogy én amúgy EGY NEM LÉTEZŐ SZOLGÁLTATÁSRÓL reklamálok. MIVAN??!!! Akkor mire zsarolt ki a T-HOME hűségidőt tőlünk? Ő erre nem tud válaszolni, átkapcsol az ügyfélszolgálatra. Jajjdejó, épp kérni akartam, hogy hadd töltsek már még több haszontalan percet várakozással...

Újabb ügyélszolgálat (szerintem ezek úgy vannak beosztva, hogy ügyfélszolgálat: csak nők, hibabejelentés: csak férfiak), újabb nő, újabb sajnálkozás. Újabb 72 óra ígérete, MAXIMUM persze. És közli, hogy szerelőt kell küldeniük. MIVAN??? Minek? Az, aki megnyomott egy gombot/kapcsolt egy kapcsolót (a nem kívánt rész törlendő) miért nem tudja újra megtenni ellenkező előjellel? Ő ezt nem tudja, visszakapcsol a műszakis kollégához, mert hibajegyet kell felvenni. NEEEEEEE!!!!! De.

Műszakis kolléga újra, röhejes névvel (sajnos nem írhatom ki, de szegény), persze, hogy pasi. Talán két neuronnal több volt neki, mindent megígért, hogy rendbehozzák AZ Ő HIBÁJUKAT. Lehet, hogy néhány órán belül, de az biztos, hogy... (már tudjátok: - kórusban - 72 ÓRÁN BELÜL). Közöltem, hogy én biztos nem leszek azért itthon, hogy a szerelőt fogadni tudjam, véleményem szerint nem is igényel a hiba kivonulást, hiszen csak egy kapcsolót kéne megpöccinteni. Izé, kettőt. Ja, szerinte sem szükséges, de majd kiderül, értesítenek.

Na, nem értesítettek, de mindent visszakaptunk: a régi telefont és a régi internetet. Szar, de legalább van. :)

Kérdéseim: mi a tökömnek kell ennyi idióta ennek a cégnek? Ezrek dolgoznak náluk, akik semmihez nem értenek, csak ahhoz, hogy hogyan kapcsolják a hisztis ügyfelet egyik munkatársuktól a másikig. Sok ember bére, járulékai, amit az előfizetők pénzéből kell finanszírozni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepkiselet.blog.hu/api/trackback/id/tr907245785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása