Jobb, mint tintával papírra vetni. ;-)

A pénzzel tudni kell bánni

2009/01/08. - írta: kekecke

Új év, új balfaszságok. Ma megint tanújelét adtam, hogy mekkora hülyét tudok csinálni magamból, pusztán jópofiságból.

Történt, hogy ma reggel tankolnom kellett. Ebben semmi érdekes nincs, más is járt már így. Mivel január eleje van, igen gyérül állok kápé tekintetében, így az utolsó előtti dugipénzemet áldoztam fel erre a célra. És ahelyett, hogy rendes emberhez méltón pénztárcába tettem volna a pénzt (ráadásul nagyon szép márkás pénztárcám van!), hanyag eleganciával nadrágzsebben (hátsó) tároltam.

A kutas nagyon előzékeny (ennél a kútnál mindig azok), megtankol nekem. Nála is fizethetek, így nem kell sorba állnom a shopban, milyen praktikus. Mutatom neki, hogy óvatosan tankoljon, csak ennyim van. És közben - ahogy a filmeken lehet látni - két kezeim között megrángatom a bankót.

És igen: kettészakítottam... Az utolsó ötezresemet. Több pénzem nincs is. Van kártya, de ahhoz nem akarok folyamodni. A srác elkerekedő szemmel néz, a tankolást felfüggeszti... Én besunnyogok a shopba, ő szól, hogy addig vár...

És igen, reggel lévén mindenki rohan-na. De a shopos épp fontos telefont intéz, én nem hisztizhetek, hiszen akkor ugrott a szívességkérés... Ezért látszólagos türelemmel kivárom, hogy befejezze a telefonbeszélgetést, majd elregélem neki, hogy mekkora balfék voltam. Ő megértő, és már adja is a celluxot.

Erre én a legpofátlanabbul: akkor inkább itt is hagynám a pénzt, jó...? És ő annyira megdöbbent a pofátlanságomon, hogy véletlenül rábólintott. Én pedig már viharoztam is kifelé, sűrű köszönömök közepette.

A kutas ezt konstatálva megtankolt nekem, tőle is elnézést kértem, kicsit röhögött rajtam csak...

Néhány kérdést azért felvetett bennem ez a történés: mi van, ha nem nő vagyok?

És vajon mikor merek megint odamenni tankolni...?

Címkék: ezmegaz
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepkiselet.blog.hu/api/trackback/id/tr37864966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása