Jobb, mint tintával papírra vetni. ;-)

Csábító olcsó nyaralás

2010/03/18. - írta: kekecke

 Majdnem sikerült belefutnom egy pofás kis átverésbe. Történt, hogy felhívtak a mobilomon és egy igen kedvezményes hosszú hétvégés pihenést ajánlottak nekem Zalacsányban a Batthyány Villaparkban.  

Az ajánlat a következő volt: 3 nap, két éjszaka félpanziós ellátással, wellness korlátlan használatával 29.900,- Ft-ért 2 (!) főre. Ehhez két feltétel volt: házasoknak vagy élettársaknak kell lenni és végig kell hallgatni egy kb. másfél órás bemutatót. Gondoltam, miért ne..? Kértem e-mailben részletes tájékoztatás, közben e-mailben lecsekkoltam a helyet, biztos, ami biztos... A hely valóban nagyon szép, jók az ajánlott programok, megfizethetők az árak.
 
Az e-mail viszonylag gyorsan megérkezett, otthon meg is beszéltük a dolgot az emberrel, amikor is feltűnt egy apróság: a szállást péntek délután 15.00-től lehet elfoglalni és vasárnap délelőtt 10.00-kor el kell hagyni. Ja, és az ország túlvégén van (hozzám képest), Zala megyében. Uszkve 400 km csak oda...
 
Nagyon felháborodtam. Hogy mertek 3 napot ajánlani, amikor ez kb. másfél nap összvissz? Oké, hogy a két éjszaka megvan, de mivel pénteken a nap az úttal telik el, három óra után mégis mit lehet kezdeni egy szálláshelyen? Kipakolsz, megvacsorázol, mert a létesítmények már bezárnak. Szombaton meg pancsikálsz egy kicsit, de közben valamikor hallgasd végig a bemutatót, ami feltétele a pihenésednek, majd vasárnap reggel már csomagolj is össze, hogy elhagyhasd a szobát 10 órakor.
 
Na meg az anyjuk picsáját. Nagyon mérges voltam. Másnap felhívott a nőci, kedvesen érdeklődve, hogy foglalhatja-e nekem az időpontot. És én nem kedvesen rákérdeztem, hogy ezt mégis hogy gondolták? a 72 órából (három nap) hiányzik 29. Oké, hogy nagyon olcsó, de nem másfél napos kikapcsolódást ígértek, hanem hármat.
 
Felhívtam a figyelmét, hogy 43 óráért nem fogok keresztülutazni az országon, fizetve az üzemanyagot, és kaját venni a félpanziós elláttás ellensúlyozására. És hogy nagyon zokon veszem az átverésüket.
 
Elismerte, hogy valóban nincs meg a három nap. Amikor rákérdeztem, hogy akkor miért ajánlják ezt, nem volt válasz. Mindenesetre elnézést kért és letette a telefont. Gondolom lesz másik balek, akit be tudnak húzni a csőbe...
Címkék: ezmegaz
6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szepkiselet.blog.hu/api/trackback/id/tr121848892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Akszin 2010.06.08. 16:50:46

Nos, az ilyet mi úgy szoktuk megoldani, hogy elmegyünk reggel (nincs autó!), a recepción lepakoljuk a cuccot (általában 1 db hátizsák fejenként), többnyire rugalmasak a szállásadók, de előtte telefonon mindig megbeszéljük. A szoba elfoglalásáig rendelkezésre álló időben séta az adott településen, szerény ebéd valami olcsó helyen, ha belefér a büdzsébe. Szoba elfoglalása, satöbbi. Hazautazásnál ugyanez fordítva. Valóban, kicsit kényelmetlen, de kibírható. Így van 3 teljes napunk, két éjszakát fizetve. :-)

OFF:
válaszoltam a Munkahelyi (T)errorban hozzám intézett kommentedre.
munkahelyiterror.blog.hu/2010/06/05/mit_er_a_no_ha_50_eves#comment-form

Akszin 2010.06.08. 16:57:02

Jah, takarítással foglalkozol, akkor tudnod kell, hogy távozás után mennyi ideig tart egy szobát kitakarítani, fertőtleníteni ágyneműt cserélni miegymás, főleg, ha teltház volt. Szóval indokolt az az 5-6 óra ráhagyás, de a szállodák többnyire rugalmasak e tekintetben. Lehet, hogy kár volt kihagyni, mert az ár tényleg baráti volt.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2010.06.09. 09:30:31

@Akszin: túl messze lett volna azért, hogy kipróbáljuk. Fáradtabban értünk volna haza, mint máskor. Ezt nem nevezném aktív pihenésnek sem. Ezért 1 Ft is sok lenne...

Csak foglalkoztam takarítással egyébként. De köszönöm, hogy ilyen figyelmes voltál.

andie 2010.06.14. 16:05:40

Hű, és akkor hogy kiakadtál volna, ha elmentek. Mi nemrég voltunk, annyira nem kevés az az idő (pénteken csak este értünk le), de a 1,5 óra volt vagy 3-4, és üdülési jogot akartak ránk sózni, persze nem tudtak. :-P

BajszosErik · http://www.indavideo.hu/profile/BajszosErik 2010.07.23. 14:43:51

Én mindig a "köszönöm, nem érdekel" fordulattal válok meg ezektől. Az akaszt ki, amikor visszakérdez, hogy miért nem? És akkor még én próbálok valami udvariasat kitalálni.

Messidor 2011.11.16. 06:44:08

Szerintem nem hazudtak a 3 nappal,ilyenkor mindig a naptari napokat nezik.Emlekszem regen voltak a 3 napos varoslatogatasok busszal,ami azt jelentette,hogz pentek este felszaltunk a buszra,mentunk egesz ejszaka,masnap reggeltol keso delutanig Velence es harmadnap reggel ertunk csak haza.Olcso volt ,de faraszto,viszont valoban 3 naptari nap volt...>)
süti beállítások módosítása