Jobb, mint tintával papírra vetni. ;-)

Hajfesték-reklám

2010/07/26. - írta: kekecke

Tudom, hogy van reklámfikázó blog elég, de ezt akkor is le kell írnom, mert minden alkalommal dührohamot kapok, amikor leadják ezt a népbutító, parasztvakító reklámot:

A tíz perces hajfestéket. Tudjátok: amikor csörög a szépfiú a hosszúhajú (!) nőjének, hogy tíz perc múlva ott van érte, a csaj meg sopánkodik, hogy jajjahajszínedeszar.

És akkor jön a feketefej embere és felajánlja a tíz perc hatóidejű szuperhajkímélőszupihajfestéket. És a lányka pont lelibeg a lépcsőn gyönyörű, fényes, frissen festett hajjal. Épp időben, a srác is akkor érkezik. Az a bűvös tíz perc.

Hát kérem szépen, a készítők tényleg ennyire hülyének nézik a nőket?! Kezdjünk számolni: ekkora hosszúságú hajnál a festék egyenletes felkenése minimum 30 perc, segítség nélkül, rutinos hajfestőnek. Gyakorlatlannak még több. Segítséggel le lehet csökkenteni az időt mondjuk 15-20 percre.

Majd a festék kimosása, öblítése, hajszárítás újabb fél óra. Ha jól utána számolunk, ez már közel egy teljes óra, ami csak a cicomával telik.

Akkor mit akarnak a sokat emlegetett tíz perccel? Miért nem találtak jobb koncepciót a reklámra? Miért nézik a nőket - a pasiknak úgyis mindegy - hülyének???!!! Hiszen belőlünk élnek, akkor legalább a minimális tiszteletet - ergo: nem nézem hülyének azt, akit be akarok hálózni, hogy az én termékemet vegye - adnák meg.

Még jó, hogy fodrászhoz járok, és nem otthon kínlódok az ilyesmivel....

Címkék: ezmegaz
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szepkiselet.blog.hu/api/trackback/id/tr772177361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2010.08.29. 08:12:49

Szia Kekecke! :) Tényleg nagyon idióta az a reklám.

JokerAsz 2011.11.27. 21:29:22

Én kipróbáltam. Nagy hajfesték-akció volt, vettem hát egy dobozzal, és rákentem, a szín valamivel világosabb volt, mint az eredeti. Gondoltam, most vadítok egyet a haverok közt........tévedtem. Mikor frissen beszárított hajammal a tükörbe néztem, nem akartam a szememnek hinni....NEM TÖRTÉNT SEMMI. Anyám kérdezgette, mit nézegetek, a hajam a szokásos "összevissza borzas", fésülködjek meg. Kérdeztem, nem tűnik fel valami? -Nem, csak a kóc.....
Mindent úgy csináltam,ahogy az le volt írva, betű szerint......
süti beállítások módosítása