Jobb, mint tintával papírra vetni. ;-)

Egy barátság vége - utószó

2011/01/20. - írta: kekecke

Nemrégiben megtudtam, hogy a művésznőnek ikrei születtek. Házasságra nem lépett ugyan a gyerekek apjával, de azt gondolom, manapság ez már nem olyan nagy dolog.

Inkább azon töprengek, hogy mitől keményedett meg ennyire a szíve. Hiszen a legszebb dolog történt vele, amit már nagyon régen várt is. És mégsem dicsekedett el vele. Még ez sem volt elég, hogy felvegye a kapcsolatot a régi barátaival. Velem sem. Teljesen véletlenül tudtam meg. A pasija volt szeretője mesélte el, akivel egyébként pont miatta szakítottam meg a kapcsolatot, hogy ne bántsam meg a barátnőmet, hogy vele is barátkozom.

A másik lány (nő) természetesen nagyon zokon vette. Sajnálom is. Hosszú évekig - közel öt évig! - nem is találkoztunk. Ő néhányszor próbálta velem felvenni a kapcsolatot, de nem láttam értelmét. Aztán néhány hete valahogy mégis megbeszéltünk egy találkozót és jót beszélgettünk. Előkerültek fájdalmas dolgok, de ő nagylelkű volt. És ekkor mintegy véletlen került szóba a művésznő, és akkor mondta, hogy tavaly ikrei születtek. Nagyon megdöbbentem.

De talán újra rátaláltam egy másik barátra. Ha igen, igyekszem vigyázni rá.

Címkék: ezmegaz
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepkiselet.blog.hu/api/trackback/id/tr812599739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása