Jobb, mint tintával papírra vetni. ;-)

Nyomasztó nyuggerek

2012/07/04. - írta: kekecke

A minap postára kellett mennem. A szokásos: csekkbefizetés. Minden hónapban van ilyen. Ha jobban belegondolok, lassan egy hónapja is volt már... Na mindegy.

A helyi posta elég érdekesen működik: reggel 8-12.30-ig, majd 13.00-16.00-ig. Na most: ez normál munkaidőnek is rossz. Mert valahogy sosem tudom megoldani, hogy bemenjek, hiszen amikor ők, akkor én is dolgozom. Ezért, ha később megyek dolgozni (mert épp úgy jön ki a beosztásom), akkor van némi szerencsém, és meglátogatom eme intézményt.

 

Igen ám, de ők sosem nyitnak pontosan. Általában úgy óra ötkor, esetleg nyolckor. Ami azt jelenti, hogy a kis keskeny járdán ott toporog már mindenki - akár esik, akár fúj, akár rekkenő a hőség - és várunk a bejutásra.

És ekkor lépnek akcióba a nyuggerek. Akik baromira ráérnének később is bevánszorogni a postára, nem nyitáskor. De neeem!!!! Ott tülekednek, és meg sem várják, hogy a rács felemelkedjen, már bújnak is be alatta, az a három másodperc is sokat számít ám! :-)

Harmadikként léptem az ablakhoz. Három ablak üzemel: egy a befizetéseknek-kifizetéseknek, egy az ajánlott küldeményeknek. A harmadik funkcióját még nem sikerült kiderítenem az elmúlt hat év alatt...

A két előttem álló nyugger a modern kor vívmányát akarta használni egy falusi (!) postahivatalban: kártyával akart csekket befizetni. Nahát!!! Csak épp nem sikerült nekik. Mert a ráérős postás kisasszonyoknak még nem sikerült életre kelteni a terminált. Várniuk kellett. Addig a készpénzesek előnyben... :-)

Jönnék én. Mint a sorban a harmadik, de első készpénzes. Igen ám, de a két nyugger nem mozdul. Az ablak túloldalán a postahivatalnoknő int, hogy jöjjek. Jönnék én, de a befizetni valók összege és célállomása szerintem nem publikus. Ezt próbáltam jelezni is, gondoltam (én balga) nem az én dolgom rendet tenni a picsányi postahivatalban... Senki sem szólt a nyuggerekre.

Az idő meg telt, én meg siettem volna. Így bizony emelt hangon zavartam el a két banyát a közelemből, hogy vegyék már észre, hogy a pénzügy egyben magánügy is...

Kettőt arrébb léptek. :-(

Címkék: ezmegaz
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepkiselet.blog.hu/api/trackback/id/tr284629717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása